Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2017 05:21 - В стола на METRO 2
Автор: pianisisimo Категория: Поезия   
Прочетен: 430 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.02.2017 09:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Похапвам си във стола на METRO 2
и наблюдавам хората
попивам сякаш и през кожата си
шарената шумотевица
интериора на жълто-синята боя
усмихвам се и поздравявам
незабележимо си стоя.
Прехвърчат новини за акции -
"купете две, но за цената на едно"
одумки от всестранно естество...
Една колежка е родена за актриса.
Не съм се смяла през живота си така
както на нейните истории
и питам се
защо умишлено стоя сама
не съм във вихъра на тази какафония
а съм се опашкулила
мълча...
Запил се някой
друг се готви да напусне
а трета пък се скарала с мъжа си
кой шеф се репчил
кой пък бил по-благ
и сякаш се понасям като светкавица
с прецизно смазан, лъскав влак
крещя наум -
"купете си от нашите подправки
животът ви ще стане приказка
от сбъднати мечти горчиво-сладки."
Така си фантазирам.
Нямам своята история
която весело и остроумно да разкажа
седя си кротко, наблюдавам
но иска ми се някак да покажа
че и аз съм част от този трудов
уважаван свят
във него май съм се промъкнала
къде по простата принуда
къде с магарешки инат
да имам свое място
някъде
да бъда част от нечий благороден план...

...е, не чак толкова възвишен
търговски и понякога дори излишен
но вече станал
мой.






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pianisisimo
Категория: Поезия
Прочетен: 262351
Постинги: 346
Коментари: 4
Гласове: 628
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031